Jak ja zaczęłam historię z sso


Cześć Star Fam!
Dziś chciała bym opisać ,,Jak ja zaczęłam historię z sso".
Więc Zaczynamy!

Ok rok 2013
To było ok 4 lata temu gdy wyświetliła Mi się reklama gry Star Stable (grałam jeszcze na starym komputerze XP koszmarnie było). Nadusiłam tą reklamę i kliknęłam Graj teraz gdy zobaczyłam jak wygląda ta gra pokazałam potem tę grę swojej BFF to też się od razu zakochała w tej grze. Było jeszcze wszystko po staremu była stara stajnia macierzysta nie było jeszcze EPONY i PÓŁWYSPU POŁUDNIOWEGO KOPYTA. 
2 Połowa roku 2014
Po 1,5 roku dostałam nowy komputer i cała historia się zmieniła (z XP weszłam na tamtejsze czasy najnowszego Windows-a 8), od tamtego razu w tym samym czasie mam Star Ridera. W roku 2014 lub 2015 założyłam klub, który niedawno został rozwiązany było tam gdzieś ok 25 członków prawie wszyscy byli poniżej 10 poziomu tylko chyba gdzieś kilku członków miałam powyżej 10, albo w ten sam dzień w, który byli zaproszeni uciekali. 
Rok 2015
Nadszedł rok 2015 zaczęłam pisać z moją znajomą, która miała 16 poziom a ja 10. Znajoma Ta nazywała się Veronika Grayburg pomagałyśmy sobie na wzajem w zadaniach. Byłyśmy nie rozłączne nawet razem startowałyśmy w mistrzostwach i zawodach. Znałyśmy się dość krótko zaledwie mniej niż rok (chyba tylko kilka miesięcy). Ostatnio pisałyśmy ze sobą 11/08/2015 17:36. Aż pewnego popołudnia ja się zalogowałam a Jej nie było i od tamtego czasu się nie widujemy na sso. Nawet gdy weszła aplikacja Star Stable Friends i za każdym razem gdy przeglądam pocztę to czytam pocztę, co pisałyśmy i wtedy przypominam sobie o niej. Ja myślę, że już o mnie zapomniała. (Jeśli to czytasz Veronika Grayburg, to chciała bym Ci powiedzieć, że bardzo Cię lubię nawet teraz).

Rok 2016
Przyszła zima rok 2016 wszedł Windows 10 (nie polecam samemu zmieniać Windows-a najlepiej żeby zajął się tym profesjonalista. Najlepiej działa ten Windows gdy się instaluje szybko, bo jak np. 2 godziny to cały komputer się zacina). I znów wszystko zaczęło się zmieniać nowa nowe konie, nowi znajomi i przyjaciele, nowy teren, nowy serwer i nowa BFF, z którą cały czas utrzymuję kontakt telefoniczny i w sso. Moja BFF była już na serwerze drugim gdy się rejestrowała na ten serwer i nawet gdy się jeszcze na sso nie znałyśmy się, ale prywatnie w prawdziwym świecie się widywałyśmy prawie codziennie. Klub się już rozpadał powoli w 2 połowie roku 2016. Pod koniec tamtego roku zaczęłam szykować filmiki na kanał, (o którym nie wiedziałam, że go mam). 
Rok 2017
Nadeszły urodziny mojego Psa już 4 w właśnie dzień po jego urodzinach opublikowałam pierwszy filmik, z którego nie jestem zbytnio zadowolona(bo w nim nie ma muzyki). Nadeszła aktualizacja stajni macierzystej, odnowione startowce, sobótka, Mustang z dzikiej doliny, nowe gwizdki, nowe zadania i wyścigi,odnowiony Jodłowy Gaj i wiele więcej.
Nadszedł kwiecień najlepszy miesiąc założenie bloga, który cały czas się trzyma już 3 miesiące i 10 dni. 

Jeśli chcecie też historię mojej byłej Liderki klubu to napiszcie na ten e-mail danielabeetree@gmail.com

Życzę wam Miłej Niedzieli!
Uściski ode mnie i Audrey! ♥



Komentarze

Popularne posty