Nowe animacje postaci

Witajcie!
Jak już usłyszeliście o nowych animacjach naszej postaci gdy się dowiedziałam, że aktualizacja się skończyła weszłam na sso. Widziałam dużo komentarzy, w których pisali, że postać dziwnie chodzi, jakiejś dziewczynie włosy rozwaliły się 500 kawałków (nwm jak mogą), wygląda jakby nasza postać miała garp, oraz że dziwnie wchodzi i z chodzi z konia/kuca.



Jeśli chodzi o mój komentarz na temat tej aktualizacji to jest ok. Zrobiłam kilka zdjęć (kilka z nich mi też się nie podobają).

Jeszcze do Jorvik doszły nowe ubrania jeśli macie dość dużo szylingów to stać was na najtańszy kapelusz. Ten nowy czarny kapelusz kosztuje 8500 szylingów reszta czyli biały i fioletowy kosztują ponad 100 sc. ,,Kapelusz prawdziwej czarownicy. Nawet Pi tak uważa!"


Sklep z Bonusami
Ci z Was, którzy wykupili konto Star Rider, korzystając z promocji jednorazowej opłaty, otrzymają teraz nową torbę na siodło ze Sklepu z Bonusami w Stajniach Moorland! 

Targ koni
Eddie i Ferdinand złapali już wszystkie spłoszone w poprzednim tygodniu konie, dlatego wznowili działalność w pobliżu Wioski na Srebrnej Polanie. 

Miłego tygodnia!
♥ Uściski ♥






















Komentarze

Popularne posty