Sobótka i inne

Cześć!
To będzie chyba jeden z moich najdłuższych wpisów więc lepiej nalejcie sobie picia i przygotujcie przekąski.

★ Sobótka
★ Podsumowanie live'u
★ Nowy cyrk
★ Moja teoria
★ Kody

Sobótka
Na początku jedziemy wysłać zaproszenia do osób w Jorviku. Następnie jedziemy do stajni Moorland po krzesła i stoły, które zostały pożyczone od Thomasa Moorland na święto.
Następnie je rozkładamy i jedziemy do Fortu Pinta po jedzenie i głośniki. Jedzenie (w Forcie) znajduje się do odbioru przy stołach na dworze obok dyskoteki, a głośniki na scenie i wracamy do Moorland.
 Potwierdzamy zadania i nasza postać schodzi ze swojego rumaka następnie rozkłada jedzenie potem nagłośnienie i instrumenty. Po rozłożeniu podjeżdżamy do następnej osoby i jedziemy na szukanie kłód na plac budowy G.E.D.


Gdy już je znajdziemy rozkładamy w miejscu na ognisko (PS. Pamiętaj 18 metrów od drzew i zabudowań!). Jedziemy jeszcze po kilka kłód do rozpalenia. Wracamy, potwierdzamy zadanie i nasza postać wrzuca kłody. Po ich wrzuceniu dostajemy kolejne zadanie i podpalamy całość. (PS. to pierwsza rzecz jaka nie wyszła pracownikom SSO)

 
Po rozpaleniu ogniska jedziemy do następnej osoby i wysyła nas po przedmiot, który znajduje się za domem starego Jaspera. Gdy już go położymy ruszamy na poszukiwanie liści i kwiatów (to są dwa oddzielne zadania) wszystko można znaleźć przy kuźni. Po znalezieniu roślin dekorujemy wcześniej przywieziony gruby badyl do udekorowania.
 Następnie idziemy na robienie wianków do dekorowania słupa. Musimy zrobić ich cztery i gdy już je stworzymy idziemy do słupa i zakładamy wianki. Po udekorowaniu podnosimy z jednym strażnikiem i gotowe.

Po skończeniu całej roboty sami możemy się zabawić ja zaczęłam od Letniego snu miłości. Pozbierałam te siedem kwiatków i mogłam zobaczyć swoją miłość. Na pierwszym planie był jeden z strażników Dark Core, ale po chwili pojawił mi się Mój koń!? Tak mój koń.

Podsumowanie live'u
Ja niestety nie miałam możliwości zobaczenia go w rzeczywistości, ale z ciekawością go obejrzałam na YouTubie. W ciągu tych kilku miesięcy zobaczymy odnowione cztery postacie, które należą do Jeźdźców Duszy Linda, Lisa, Alex i Anne. Już 27 czerwca (bieżącego roku) będziemy mieli możliwość kupna odnowionego kucyka. Co nowego będzie u naszych kucyków z Fortu Pinta?

  • Co z starymi kucami w naszych stajniach?
Niestety, ale one nie podlegają odnowy i dalej będą się kurzyć

  • Co z szybkością?
Jeśli chodzi o szybkość to będą miały prawie taką samą co zwykłe konie. Czyli będą miały takie same szanse jak pozostałe konie.

★ Niespodzianka ★
Dowiedziałam się, że Katja lub inna postać z białymi włosami zostanie odnowiona (ale tego nie jestem w 100% pewna).

Nowy Cyrk
Jak już wiecie został odnowiony cyrk na Wzgórzu Nimlera. Jeśli mieliśmy już zrobione stare zadania związane z cyrkiem to niestety ale musimy robić je od nowa. (Też byłam nie zadowolona z robienia od początku). 
   
 
Po zrobieniu zadań cyrk jest różowo - fioletowy ale środek zostaje bez zmian. Zadania zaczynają się od tego, że Maja wysyła nas na zachodnie doki stajni Moorland na zobaczenie do kogo może należeć koń. (Konia znajdziemy na samym końcu plaży).
Dowiadujemy się że to koń Ydrys'a, jest klaczą i nazywa się Zee. Zabieramy Zee ze sobą i nie możemy oddalać się od niej aż kiedy znajdziemy się przy cyrku na wzgórzu.
Rozmawiamy z właścicielem i w pewnej chwili daje nam zadania najpierw pojawia się nam błazen, po pojawieniu się błazna Zee rzuca spojrzeniem. Mówi nam że budowa cyrku powinna potrwać około 6 dni, po tym co powiedział idziemy na szukanie odpowiedniego pudła z cyrkiem.

Rozkładamy cyrk i Xin ląduje przywiązany do góry nogami oczywiście musimy go stamtąd ściągnąć. Jak go ściągniemy jedziemy za zapachem ciasta, aż do domu pani Holdsworth. Po tym jak z nią sobie porozmawiamy wracamy do Ydrys'a i powiększamy przyczepę do przewozu koni. I gotowe! Cyrk rozłożony.

Moja teoria
Wczoraj nadusiłam na dialog z Lorettą i wyznała nam swój sekret, który pewnie długo ukrywała przed graczem. Pamiętaj to tylko taka moja teoria! 
Już mam dosyć tego, że na torze do ujeżdżania wszyscy ciągle pytają o Anne von Blyssen ,, A gdzie jest Anne"? A kogo to obchodzi? Ona jest passé. W Dzienniku Jorvickim napisali, że jestem wchodzącą gwiazdą. Mój Piaf jest idealny. 
I tu jest pies pogrzebany Loretta się zdradziła, że to ona rozkazała Dark Core zamknąć Anne w Pandorii.

Kody
Kilka godzin temu dowiedziałam się o dwóch nowych kodach. Są one na kokardy dla konia.
RAINBOWTAIL - tęczowa kokarda na ogłowie
 RAINBOWMANE - tęczowa kokarda na ogon

I to chyba wszystko co miało się znaleźć w tym poście.
Pa!   

Komentarze

Popularne posty