Wspomnienie

Hej!
Może i zadania były w październiku to, i tak miałam ochotę na napisanie wspomnienia z tamtego okresu.  

Dzień 1
Przyjeżdżamy pod dom Avalona na rozmowę z Jeźdźcami Duszy. Podczas rozmowy dostają plan i mówią, że mamy się spotkać w Kamiennym Kręgu Druida. Pytamy Druida gdzie jest Fripp on zaś nam odpowiada, że jest na dole, z Elizabeth. Alex mówi w jego komnacie:
Wydaje się mniejszy, o ile to w ogóle jest możliwe. Czy wróci do siebie?
Dostajemy zadanie od Elizabeth, że mamy przejrzeć pokój Frippa a w nim znajdziemy:
,,Kompendium Branwen i przypadek czerwonych beagli... Wygląda to na książkę o druidzkim chłopcu detektywie. Tak mi się wydaje, że to chłopiec - trudno dostrzec spod tych szat. Może jest po prostu niski."
,,Stary Dżokej i arab półkrwi... Wygląda na to, że Fripp ma tu całą serię przygód Starego Dżokeja."
,,Amalagamares tom 73: Pielęgnacja? Oni są dziećmi... Ale TAKŻE końmi. Nie. Do. Wiary."
Gdy już wszystko obejrzymy znajdujemy ,,Kodeks Pandorii...?" Linda gdy zauważyła ten kodeks podeszła i powiedziała:
Coś w rodzaju kodeksu prawa. Albo książki prawa. A może jedno i drugie naraz?
Alex mówi, żeby Linda nie obśliniła księgi Frippa. I w pewnej chwili pojawiła się wiewiórka, a jej właścicielem jest  . Woła nas na rozmowę:
Co to? Widzieliście wiewiórkę?
I zaczyna się pogoń za wiewiórką po komnacie Frippa. Mistrz Szpiegowania mówi także o Evergray'u:
Panienka Cloudmill ma rację. Evergrayowi nie można ufać. Wykradł tajemnice z naszych archiwów i zdradził zakon druidzki! A do tego... knuł z wiedźmami!
Następnie po całej (jak na razie) rozmowie wychodzimy z komnaty Frippa na rozmowę z Lisą i jej koniem Starshine na spotkanie z Avalonem i z jego bratem Evergrayem w Nowej Granie. Lisa mówi żeby wziąść podwózkę, ale jej koń sprzeciwia się i mówi:
Jeśli nie zrobi ci to różnicy. Wolę poczuć wiatr w grzywie.
Więc jedziemy jak to powiedzieć na rendkę w Nowej Grani. Gdy jesteśmy już obok Avalona i jego brata słyszymy ich rozmowę. Evergray dowiaduje się, że jego brat zgubił księgę ,,Ceremonii Światła" Avalon tłumaczy mu, że ne zgubił tylko skradziono. Evergray mówi do konia Lisy:
Starshine, to ty? Miałeś zaledwie roczek, gdy cię ostatnio widziałem! A to pewnie twoja nowa pani. Lisa, zgadza się? Dobrze cię traktuje? Starshine? Czemu nic nie mówisz? Nie powiesz nic staremu przyjacielowi?!
Po całej rozmowie i marudzeniem przechodnich jedziemy na Wschodnie Zbocze spotykamy tam już Lisę na grzbiecie Starshine, Avalona i Evergray'a. Wjeżdżamy do Kotliny Strażników i Lisa pyta się co to jest za miejsce, a Evergray odpowiada:
Nigdy tu jeszcze nie byłaś? Avalonie, czemu tyle przed nimi ukrywałeś?
On za to odpowiada:
Jeszcze nie doszliśmy do tej części przepowiedni!
Evergray zadaje nam takie zadanie, że mamy obejrzeć posągi.
Pierwszy: ,,Ten wygląda jak Tin-Can."
Drugi: ,,Bez wątpienia jest to Starshine."
Trzeci: ,,Meteor...? Tak, niektóre szczegóły się nie zgadzają, ale z pewnością on."
 Czwarty: ,,A to musi być Concorde. Czy on naprawdę ma skrzydła?"
Starshine podjeżdża pod drugi posąg i Lisa mówi:
Wydaje się, że posąg cię rozpoznał!
Evergray czyta nam tabliczkę, która jest napisana w języku pandoriańskim:
,,Strażnicy Pandorii losu... Wrócą do nas wnet. Czterech otworzy bramę... A piąty wskaże drogę"
Po tym wyjeżdżamy na rozmowę z Jeźdźcami Duszy, ponieważ Lisa zadzwoniła do Alex i jej powiedziała gdzie mamy się spotkać. Spotykamy się w Zajeździe pod Wilkiem i całą naszą rozmowę podsłuchał dron, który należy do Dark Core. Następnie pokazuje się Nam:
Spotkaj się z Avalonem i Evergrayem w Dolinie Czterech Koni.
Gdy już tam dotrzemy Evergray mówi Nam, że znalazł miejsce gdzie szczelina między światami jest płytka. Więc jedziemy na Bagna (dokładnie niedaleko Kempingu na wysepce) więc wjeżdżamy do portalu i szukamy dość duży pandorium dla Evergray'a. Gdy już znajdziemy pandorium wracamy do Epony i zabieramy Evergray'a do Moorland. Gdy już znajdziemy się w Moorland spotykamy Lorettę i mówi do Nas:
A niech mnie, to przecież Daniela (imię gracza w moim przypadku takie) i jej wierny rumak Daisytornado (imię konia w moim przypadku takie). Pewnie znowu chodzi o te przygody z szalonymi druidami. 
Jak zwykle mamy jakąś wymówkę i mówimy Lorettcie, że to nasz wujek.































Dzień 2
Jedziemy do Stajni Moorland na spotkanie z Evergrayem i mówi Nam, że mamy się udać do Magnusa Steinera na rozmowę o nowym zwrotniku. Droga jest dosyć długa jeszcze w dodatku na grzbiecie mamy Evergraya. W Skarbcu Kamieniarza znajdujemy Conrada z Moorland i mówi:
Magnusie Steiner, jesteś legendą wśród kowali i kamieniarzy. Nie jestem godny nauki u ciebie, ale bardzo tego pragnę.
Po całej rozmowie w Skarbcu wyświetla się Nam tekst:
Evergray spieszy się do wyjścia. Spotkaj się z nim na zewnątrz.
Podczas rozmowy Evergray mówi, że coś słyszy, a to jest dron szpiegujący należący do Dark Core. Więc Szybko galopujemy do Sekretnego Kamiennego Kręgu (żeby dron się nie dostał). Gdy już jesteśmy po drugiej stronie portalu koń Lindy ma coś do powiedzenia:
Zjawiasz się w samą porę, Daniela. Linda właśnie dokonała przełomu.
Po tej rozmowie przechodzimy przez portal do komnaty Frippa (zanim się znajdziemy w portalu wyświetla się nam):
Evergray wchodzi do portalu prowadzącego do komnaty Frippa.
Wchodzimy właśnie podczas rozmowy o ostatnim pobycie Concorde'a. Dowiadujemy się, że ostatnio widziano go na zawodach. Jeźdźcy Duszy wpadają na plan. Jak Linda wyczytała z Kodeksu Pandorii musimy wziąć udział w wyścigu z szczytu Wzgórza Stracha na wróble. Wygrana może poprosić o każdą odpowiedź. Zadanie brzmiało tak:
Spotkaj się z Lisą w Tajemniczym Kamiennym Kręgu 
Lisa nam opowiada plan na jaki wpadli. My za to się zgadzamy, a zadanie brzmi:
W poszukiwaniu widowni 
W tym planie dowiadujemy się, że Lisa chodziła do kółka teatralnego w szkole i zaczyna się rozmowa o Frippie:
Co u Frippa? 
Ona zaś odpowiada, że Fripp opuści Kamienny Krąg. Don donosi wszystko do Dark Core. Zadaniem jest żeby zauważyły nas jak najwięcej dronów, spotykamy się z Katją i mówi, że jeśli chcemy odpowiedzi musimy wygrać prosty wyścig. Jego start znajduje się u stóp Wzgórza Stracha na Wróble. Przed wyścigiem Katja mówi, że ten wyścig może być dla nas bardzo długi jeśli nie wygramy zostaniemy w kaszmernej stajni Moorland. Tytułem tego wyścigu jest:
Koszmarny wyścig z Katją
Katja uwięziła cię w swoim świecie koszmaru. Musisz szybko odnaleźć wyjście i wrócić do Jorviku, aby nie przegrać pojedynku. 
Gdy już wyjdziemy z koszmaru Katjii Katja mówi że wygrała wyścig, a Daniela została we śnie. Niestety Katja się myli i jeszcze ona nie wygrała bo nie przekroczyła bramy. Jeźdźcy Duszy ją zagadują żebyśmy zdążyły wygrać my się pojawiamy i przejeżdżamy przez bramę. Wygrywamy wyścig. Katja nam odpowiada na nasze pytanie gdzie jest Concorde. Za těm mówi nam, że Concorde nigdy nie dotarł do Pandorii. My wracamy do Frippa i reszty, a Katja do głównej siedziby Dark Core. Mówi do Pana Sandsa, że przegrała wyścig i musiała powiedzieć gdzie znajduje się Concorde. Gdy znajdziemy się już u Frippa opowiadamy co nam powiedziała Katja. Ostatnie słowo Druidów brzmi:
Starbreed
















Już wkrótce będziecie mogli przeczytać mój opis z poprzedniej aktualizacji głównej fabuły.
Więc pa! 

Komentarze

Popularne posty