Veronika Grayburg

Cześć StarFam!
Jak tytuł brzmi ten post będzie poświęcony mojej pierwszej znajomej, którą poznałam w tej pięknej grze. Może i pomoże mi w zapomnieniu o przeszłości? Zobaczymy!
Ostatnio gdy ją widziałam ja miałam 10 poziom ona 16. Tak jak w jednym z moich postów została ona wymieniona. Pomogła mi w wielu zadaniach, misjach i innych czynnościach na Star Stable. Niestety ale nie pamiętam jej wyglądu, ponieważ to było w 2015 roku więc mogłam już zapomnieć. Pamiętam że miała ona problem z jednym ukrytym zadaniem jak dobrze pamiętam to było zadanie z drzewem, na którym były wyryte inicjały i serce. Gdy grałyśmy razem starałyśmy się brać udział w większości mistrzostwach i zawodach w miejscach, które były dostępne dla nas obydwóch. Tak jak napisałam w innym poście byłyśmy nierozłączne. Nasza znajomość była bardzo krótka grałyśmy razem i jak któraś chciała napisać coś pilnego wykorzystywałyśmy wtedy pocztę. Oto jej dwie ostatnie odpowiedzi:


Może i niektórych to nie obchodzi ale dla mnie była bardzo ważnym graczem sso w swoim życiu realnym i gry. Ostatnia odpowiedź była 


Komentarze

Popularne posty