Justin się postarzał, Jasper się sklonował, a pan Sands zniknął


Cześć!
Jeśli chodzi o ten post to sama zauważyłam malutki błąd na sso w opisie Justina. Nie mam pojęcia jak do tego doszło ale zacznę od początku.
Weszłam sobie na Star Stable (jak co dzień) zajmuję się jednym z koni, wsiadam na niego, jadę jakąś drogą wracam do stajni, zatrzymuje Wildfinger'a klikam klawisz "J". Z gwiazdek zmieniam na osiągnięcia przeglądam je czy jakieś są realne, zmieniam na postacie klikam na Justina i... Tak się dowiaduje, że z 20 lat Justin ma 75! Robię zdjęcie telefonem, następnie wchodzę na Discorda w zakładkę #pomoc_w_sso wysłałam zdjęcia napisałam pytanie dlaczego tak jest i dowiedziałam się, że inni też tak mają (to znaczy że to nie jest pojedynczy błąd).
Najpierw star coinsy, potem osiągnięcie z Jamie a teraz opis Justina... Nigdy w jednym miesiącu nie było tylu problemów z naszą grą. Ciekawe co jest ich przyczyną oprócz upałów.
PS. Wiek jest już odpowiedni czekamy za resztą. 😉

Komentarze

Popularne posty