Halloween i odnawianie Srebrnej Polany

Hejka!
Przepraszam za moją kilku tygodniową nieobecność z powodu problemu ze wzrokiem. Wracając do tematu...
Zacznę od odnawianej krainy geograficznej. Ponoć pod koniec br. odbędzie się jak w zeszłym roku dość duża aktualizacja, która będzie polegała na odnowieniu naszych pierwszych odkrytych terenów takich jak:
  • Moorland
  • sama Srebrna Polana
  • Głuche Lasy
  • Kopalnie
Wiadomo jeszcze, że praca nad tym dużym przedsięwzięciem zajmie tyle samo czasu ile na stworzenie nowego obszaru.
Zdjęcia z 3 lokalizacji są dostępne na samej stronie sso, ale ja postanowiłam że tutaj pokażę wstępne modyfikacje.



Teraz czas na nowości na temat Halloween więc tak... Świętowanie Halloween będzie trwało do 7 listopada. Każdy gracz będzie mógł przejść przez portale do domu samego Galopującego Thomsona w twierdzy tego konia można:

  • wrzucać okruchy duszy do kotła Twierdzy, aby zdobywać nagrody
  • zobaczyć, jak to jest być bezgłowym jeźdźcem w nowym wyścigu
  • zobaczyć dwa różne sklepy Halloweenowe
  • kupić własnego Galopującego Thompsona
  • zdobyć magiczny proszek (ten który był dostępny w Boże Narodzenie i na poprzednim tym święcie)
  • powrócić do wyścigu na Wzgórze Stracha na Wróble, który jest ponoć bardziej odjazdowy
Własny Galopujący Thompson, którego wymieniłam powyżej jest dostępny za 599 sc.
Wrócę do poprzedniego posta, w którym napisałam kiedy będzie nowe wydanie magazynu. Więc dowiedziałam się, że jak na razie nie wyjdzie żaden nowy numer. Uprzedzam skutków mi nie podano i tego wszystkiego dowiedziałam się właśnie z Discorda.

To byłoby na tyle.
Pa! 

Komentarze

Popularne posty