Kim jest Aideen?


Hej!
Po dłuższej przerwie wróciłam z nowymi ciekawostkami, które znalazłam w internecie. Między innymi o Aideen.

  • Jak wiemy Aideen jest boginią, która tchnęła życie na wyspę. 
  • Aideen jest kobietą/dziewczyną, która w chwilach ciemności i rozpaczy powróci.
  • Według scenariusza gry, nasza postać jest swoistym odrodzeniem Aideen.
  • Gdy zstąpiła na Ziemię, aby spróbować pokonać Garnoka i ocalić strażników utraciła swoją moc i fizyczną formę.
  • Jeźdźcy Duszy są jej czempionami.
  • Dziewczyna nie jest świadoma swojego przeznaczenia ale odegra kluczową rolę w walce dobra ze złem.
  • Uczy się szybciej mocy niż Alex, Linda, Lisa
To są wszystkie informacje, które zdołałam odnaleźć w poprzednim miesiącu. Nawet jeśli to nie my jesteśmy Aideen to i tak ją zobaczymy, bo jak powyżej wspomniałam Aideen powróci w czasach ciemności i rozpaczy (tak przynajmniej jest w jednej z masy innych legend o wyspie). Im więcej będzie zadań z główną fabułą i wspomnienie w nich tym więcej będziemy o niej wiedzieć i pewnego dnia nadejdzie chwila, w której Aideen powróci.

(Wiem że napisałam masło maślane ale pewnie wiadomo co mam na myśli)
Bay!

Komentarze

Popularne posty